Hoe kan ik in jullie winkel bestellen?

Onze online winkel werkt als een gewone webwinkel. Je kunt dus alle producten uit het online assortiment bekijken en bestellen. Tijdens het afrekenen wordt gevraagd naar jouw adres- en contactgegevens zodat wij de bestelling administratief kunnen verwerken. Bij alle producten staat de levertermijn vermeld. Je krijgt altijd van ons te horen wanneer de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden op onze locatie in Oeffelt.

Hoe kan ik betalen?

Het betalen kan op 3 manieren:

  • contant bij het afhalen van jouw bestelling op onze locatie in Oeffelt (Melder 4a)
  • vooraf door bankoverschrijving
  • achteraf middels de afrekening via de hondendagopvang factuur die je eens per kwartaal ontvangt (alleen voor de klanten van hondendagopvang)
Hebben jullie ook voeding voor honden met allergie?

Ja, dat hebben wij. In iedere categorie (brokken, versvoeding en snacks) hebben wij door middel van tags aangegeven welke producten zijn geschikt voor eliminatiedieet, welke zijn gluten- en granenvrij en welke bedoeld zijn voor overgevoelige honden. Daarnaast kunt u zoeken op enkelvoudige producten door te klikken op soort dier waarvan de voeding is gemaakt.

Kunnen de bestellingen ook worden bezorgd?

Op dit moment kunnen alle bestellingen uitsluitend worden afgehaald op iedere werkdag tussen 7.30 en 8.30 en tussen 17.00 en 18.00 op de Melder 4a in Oeffelt. Wij hebben hiervoor gekozen omdat we graag de premium voeding voor een goede prijs aan onze klanten willen bieden en om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te maken.